Jestem za blisko, żeby Wam się śnic...

15.04.2011

"Wszystko robiłem za ciebie. Jesteś kompletnie niesamodzielna. Zmiana opon to dla ciebie sukces..."
No wiec pierwszy sukces tej wiosny na koncie!
Dobrze, kiedy ktoś ma tak jasny i klarowny obraz przeszłości.
Słowo 'wszystko' podszyte jest sporą dozą nonszalancji. Brawury.
Ale to Twoje wspomnienia. Twoje przekonania. Enjoy!
Zmiany oblepiają mnie samodzielnością.
Twoje sukcesy bledną przy moich...namierzenie lodówki, pierwsze kroki w obróbce żywności, zaawansowanie w niefarbowaniu białego.
Ja umiem, Ty umiesz. Fakty.
Bez fikcji nie potrafisz.















fot. E. Erwitt

4 komentarze:

  1. Jak ktoś tak 'pojedzie', to ręce opadają do kolan.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówię:) Choć słyszałam już słowa, które kładą dłonie na ziemi, wnętrzem ku dołowi, by cały smutek wypłynął i został przez Boginię pochłonięty i zrównoważony. Inaczej nie da się tego przeżyć.

    OdpowiedzUsuń