Jestem za blisko, żeby Wam się śnic...

22.02.2011

Panna M

Nie wiem dlaczego tak nam się rozjechało. Byłaś moimi rekami, obiema. Moja półkula, tą lepszą rzecz jasna. Nigdy nie lubiłam K (ale do pewnego momentu Ty tez go nie lubiłaś, kochałaś ale to nie to samo) Ty uwielbiałaś D i chętnie lądowałaś miedzy jego nogami podczas domówek. Potem ja byłam skłonna polubić K, nawet po tym jak opowiedziałaś ze brudne skarpety wpycha w te tajemna szczelinie w kanapie... a potem to już nie wiem.
Pewnie nie nadążyłam za Tobą. Ale wierze z dużo mnie jest w Tobie.

 P.S. Zrobiłam sobie dziś dobrze. Pomidorową:)

3 komentarze:

  1. Kobiety mają większy wpływ na kobiety niż cała reszta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taak, ale tylko o wpływie tych mądrych i tych kochanych :)
    O reszcie nic nie wiem ;D

    OdpowiedzUsuń